Tom Walker - Just You and I


湯姆沃克(1991年12月17日出生)2016年出道,是蘇格蘭歌手兼作曲家,出生於蘇格蘭,在曼徹斯特附近長大。主要樂風是獨立鄉村
他與Sony Music的Relentless Records簽約並於2016年3月發行首張單曲“Sun Goes Down”。2017年5月19日,他通過Relentless Records發行了EP,Blessings。








Tom Walker - Just You and I
湯姆.沃克 - 只有你和我


<歌詞中文翻譯>

Let's get drunk
讓我們醉吧!

I'll pour my heart out through my mouth
我會講出心裡的事
This year's been hard for us no doubt
這年不用說會很難過
Let's raise a glass to a better one
讓我們都讓對方好過一些
And all the things that we've overcome,
這樣所有的事情都可以克服
Are bring home to us ‘cause,
帶來一個溫暖的家給我們,因為
Me and you, we can hold this out,
你跟我,我們可以結束這一切
Only you understand how i'm feeling now, yea
只有你知道我的感受,耶

And I know,
而我知道
I can tell you anything,
我可以跟你講任何事
You won't judge
你不會批評
You're just listening, yea
你總是聆聽在一旁
'Cause you're the best thing that ever happened to me
因為妳是我有史以來的最好事

'Cause my darling, you and I
因為你是我的愛人,我和你
Could take over the world
讓我們接管這個世界
And one step at a time,
時間到了就踏出去吧
Just you and I
就只有我跟你
(Just you and I)


只有我跟你
'Cause you're the only one,
因為你是我唯一的一個
Who brings light just like the sun
誰會帶來像太陽般的溫暖光芒
One step at a time
時間到了就走吧
Just you and I
就只有我跟你
(Just you and I)
就只有我跟你

Let's get drunk,
我們都醉吧
We'll reminisce about the days,
我們會回憶起這些日子
When we were broke, not getting paid
當我們打破了,沒有得到報酬
And taking trips at the weekend
這個禮拜去旅行吧

When I would drop down to see you
當我到谷裡來看你
And we would paint the town
我們會畫一座美好的城市
Too many chugs, I'll be passing out
太多引擎聲,我會昏倒
Cause I can never keep up
因為我永遠趕不上
Quad vods, now I'm puking open
喝太多酒,現在我快要吐了

And I know,
而我知道
I can tell you anything,
我可以跟你講任何事
You won't judge
你不會批評
You're just listening, yea
你總是聆聽在一旁
'Cause you're the best thing that ever happened to me
因為有妳在是我有史以來的最好事情

'Cause my darling, you and I
因為你是我的愛人,我跟你
Could take over the world
讓我們接管這個世界
And one step at a time,
時間到了就走吧
Just you and I
就只有我跟你
(Just you and I)
(只有我跟你)
'Cause you're the only one,
因為你是我唯一的一個
Who brings light just like the sun
誰會帶來像太陽般的溫暖光芒
One step at a time
時間到了就走吧
Just you and I
就只有我跟你
(Just you and I)
(就只有我跟你)

Tired of chasing paper,
逆水行舟的累
Staring at this screen
不停的在電腦前工作
Been saving up for weeks now
幾個星期一直在在賺錢,
Just to get to you my dear


只為了給親愛的你
And though you're far from my home,
儘管你離我家很遠
This ain't no weekend bar
也沒有酒吧在附近
And oh my heart grows fonder,
而喔我越來越喜歡你了
Must be city love
務必是城市之愛

'Cause my darling, you and I
因為你是我的愛人,我跟你
Could take over the world
讓我們接管這個世界
And one step at a time,
時間到了就踏起旅程吧
Just you and I
就只有我跟你

'Cause my darling, you and I
因為你是我的愛人,我跟你
Could take over the world
讓我們接管這個世界
And one step at a time,
時間到了就踏起旅程吧
Just you and I
就只有我跟你
Just you and I
就只有我跟你
'Cause you're the only one,
因為你是我唯一的一個
Who brings light just like the sun
誰會帶來像太陽般的溫暖光芒
One step at a time
時間到了就走吧
Just you and I
(就只有我跟你)
(Just you and I)
(就只有我跟你)

Yea one step at a time, just you and I
耶時間到了就走吧,就只有我跟你
Yea one step at a time, just you and I
耶時間到了就走吧,就只有我跟你



歌詞轉自:Teddy Bear的翻譯
網址:http://t5900688.pixnet.net/blog







《舊文分享》

[歌詞]Ed Sheeran (紅髮艾德) - Perfect (完美)




arrow
arrow

    【奎爾薩斯和霾】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()