OneRepublic, Seeb - Rich Love




Official Singles Chart Top 100 27 October 2017 - 02 November 2017

前兩名都一樣

Post Malone feat. 21 Savage - rockstar 維持本周第1名
饒舌歌手,本名:Austin Richard Post,21 歲出生於雪城紐約州,以獨特的R&B 混合Rap的簡單調子成功取悅大眾的心




Camila Cabello - Havana (Audio) ft. Young Thug維持本周第2名
自天團五佳人單飛的卡蜜拉(Camila Cabello)正式釋出新專輯第三首全新夏日歌曲〈Havana〉





Marshmello ft. Khalid - Silence本周第3名,上升6名
頭盔DJ Marshmello與R&B新秀Khalid(凱利德)攜手打造EDM新曲





Avicii - Lonely Together ft. Rita Ora 維持本周第4名






Sam Smith - Too Good At Goodbyes 本周第5名,下降2名
山姆史密斯的新單曲,又是他一貫的曲風,催淚啊~~~





ZAYN ‒ Dusk Till Dawn (Lyrics / Lyrics Video) ft. Sia 維持本周第6名






Ed Sheeran - Perfect本周第7名,上升4名






Mabel - Finders Keepers (Official Video) ft. Kojo Funds本周第8名,上升2名






CNCO feat. Little Mix - Reggaeton Lento (Original Remix)本周第9名,下降4名
CNCO於2015年12月,通過美國Univision一檔拉丁音樂選秀節目La Banda成團並出道。La Banda第一季為期十三週,從數千名熱愛音樂的青少年中最終選出5名優勝者,並組成CNCO團體。





J. Balvin, Willy William - Mi Gente(西班牙文)本周第10名,下降2名
哥倫比亞雷曼歌手。這首歌夯的程度跟『Despacito 』有得比,MV推出不到半個月,觀看人數就破億了




J. Balvin, Willy William - Mi Gente (English Version)
這首歌夯的程度跟『Despacito 』有得比,MV推出不到半個月,觀看人數就破億了




介紹:

French Montana
出生於哥倫比亞第二大城市麥德林.17歲的時候搬到美國的俄克拉何馬州學習英語。經歷一些困難之後,很快就搬到紐約進行進一步的英語和音樂的學習。在接下來的十年,巴爾文輾轉美國和哥倫比亞兩個國家辛苦工作,發展自己的事業。2012年,發行了自己混音串燒歌曲。不久之後,發行了另一支 單曲Yo Te Lo Dije.2014年春天,發行了6 AM,代表作“La Familia”




Stefflon Don, French Montana - Hurtin' Me本周第11名,下降4名
出身在英國伯明罕,在荷蘭長大,15歲搬回英國東倫敦,身為髮型設計師,喜歡唱hip-hop





Maroon 5 - What Lovers Do ft. SZA維持本周第12名
可愛的魔力紅又回到榜單上來了,這次重拍了MV,配合了可愛的歌曲,讓人有煥然一新的感覺喔





Logic - 1-800-273-8255 ft. Alessia Cara, Khalid維持本周第13名
1-800-273-82551是美國的求生專線...





P!nk - What About Us |粉紅佳人 - 關於我們 (中文翻譯)

<中文翻譯>
I've been on the low
最近我總感覺好痛苦
I been taking my time
浪費了好多時間
I feel like I'm out of my mind
我覺得自己快瘋了
It feel like my life ain't mine
好像這不是屬於我的人生
Who can relate?
有人能懂我嗎?
I've been on the low
最近我總感覺好痛苦
I been taking my time
浪費了好多時間
I feel like I'm out of my mind
我覺得自己快瘋了
It feel like my life ain't mine
好像這不是屬於我的人生
Who can relate?
有人能懂我嗎?
I don't wanna be alive
我不想活著了
I don't wanna be alive
我真的不想活下去了
I just wanna die today
今天就死算了
I just wanna die
我只想趕快消失
I don't wanna be alive
我不想活著了
I don't wanna be alive
我真的不想活下去了
I just wanna die
我真的好想死
And let me tell you why
我來告訴你是為什麼
All this other shit I'm talkin' 'bout they think they know it
他們都自以為能瞭解,我所說的那些破事
I've been praying for somebody to save me, no one's heroic
我一直在祈禱會有個人能救救我,但我的英雄從沒出現
And my life don’t even matter
我的人生根本不重要
I know it I know it I know I'm hurting deep down but can’t show it
我知道也清楚也明白,我傷到痛徹心扉,卻不敢表現出來
I never had a place to call my own
從沒有個地方讓我有歸屬感
I never had a home
我從沒有個像樣的家
Ain't nobody callin' my phone
從沒有人打來關心我
Where you been? Where you at? What's on your mind?
你去哪了? 你在哪裡? 你現在在想什麼?
They say every life precious but nobody care about mine
他們還說每條生命都很珍貴,但才沒有人在乎我
I've been on the low
最近我總感覺好痛苦
I been taking my time
浪費了好多時間
I feel like I'm out of my mind
我覺得自己快瘋了
It feel like my life ain't mine
好像這不是屬於我的人生
Who can relate?
有人能懂我嗎?
I've been on the low
最近我總感覺好痛苦
I been taking my time
浪費了好多時間
I feel like I'm out of my mind
我覺得自己快瘋了
It feel like my life ain't mine
好像這不是屬於我的人生
I want you to be alive
我想你活著
I want you to be alive
我想你活下去
You don't gotta die today
你不會這樣走掉的
You don't gotta die
你不該就這樣死去
I want you to be alive
我想要你活著阿
I want you to be alive
我想要你活下去阿
You don't gotta die
你不該就這樣死去
Now lemme tell you why
我來告訴你為什麼
It's the very first breath
那深深的第一口氣
When your head's been drownin' under water
當你好似頭被壓入水中,快受不了時
And it's the lightness that's in the air
那口氣中卻充斥著光亮
When you're there
當你在這
Chest-to-chest with a lover
緊靠在心愛的人身邊
It's holding on though the roads long
堅持下去吧,雖然路途遙遠
Seeing light in the dark, yeah, these things
看向黑暗中那些光亮美好的事物吧
And when you stare at your reflection
看看倒映中的自己吧
Finally knowing who it is
最終你會找回自己的
I know that you'll thank God you did
我知道你會感謝上帝讓你堅持下去的
I know where you been, where you are, where you goin'
我知道你去哪了? 你在哪裡? 你現在在想什麼?
I know you're the reason I believe in life
我很清楚你是我生命的支柱
What's the day without a little night?
若沒有黑夜世上又會如何
I'm just tryna shed a little light
我只想試著照亮你的黑暗
It can be hard
這真的很難
It can be so hard
真的很困難
But you gotta live right now
但你現在該好好活下去
You got everything to give right now
你有現在完全有堅持下去的理由

I've been on the low
最近我總感覺好痛苦
I been taking my time
浪費了好多時間
I feel like I'm out of my mind
我覺得自己快瘋了
It feel like my life ain't mine
好像這不是屬於我的人生
Who can relate?
有人能懂我嗎?
I've been on the low
最近我總感覺好痛苦
I been taking my time
浪費了好多時間
I feel like I'm out of my mind
我覺得自己快瘋了
It feel like my life ain't mine
好像這不是屬於我的人生
I finally wanna be alive
我最後還是想活著
I finally wanna be alive
我其實真的很想活下去
I don't wanna die today
我真的不想就這樣放棄今天
I don't wanna die
我一點都不想離開
I finally wanna be alive
我最後還是想活著
I finally wanna be alive
我其實真的很想活下去
I don't wanna die
我一點都不想離開
I don't wanna die
我一點都不想離開

Pain don't hurt the same, I know
疼痛不會重複的傷到你,我明白
The lane I travel feels alone
我踏上路途時真的好孤單
But I'm moving 'til my legs give out
但我會堅持走到不堪負荷為止
And I see my tears melt in the snow
我看著自己的眼淚融化在雪中
But I don't wanna cry
但我不想哭
I don't wanna cry anymore
我不想再哭下去了
I wanna feel alive
我想感到自己還活著
I don't even wanna die anymore
我不想再有死去的念頭
Oh I don’t wanna
我再也不想
I don’t wanna
我真的不想
I don’t even wanna die anymore
我不想再有那種想法了

轉自:My world Sam西洋翻譯
http://sam06711.pixnet.net/blog/post/218428302-%E4%B8%AD%E6%96%87%E6%AD%8C%E8%A9%9E-logic---1-800-273-8255-ft.-alessia-cara%2C-khalid




Yungen - Bestie (Official Video) ft. Yxng Baner維持本周第14名






Taylor Swift - Gorgeous本周第15名NEW






Dua Lipa - New Rules維持本周第16名






Charlie Puth - "How Long" 本周第17名,上升5名






Khalid - Young Dumb & Broke本周第18名,上升3名






Justin Bieber & BloodPop® - Friends 維持本周第18名






Post Malone - I Fall Apart維持本周第19名







RITA ORA - Anywhere本周第20名NEW









-----UK 20名分享完畢----下面的是最近出&喜歡的歌曲




Bebe Rexha - Meant to Be (feat. Florida Georgia Line)






Imagine Dragons - Whatever It Takes







Martin Garrix ft. David Guetta - So Far Away (Niklas Budinsky, Julian Auer und Sara Sikimic Cover)






Maroon 5, Julia Michaels - Help Me Out (Lyric Video) ft. Julia Michaels






Calvin Harris - Faking It (Official Video) ft. Kehlani, Lil Yachty






Kygo - Kids in Love (Audio) ft. The Night Game







Cheat Codes - Feels Great ft. Fetty Wap







Marshmello - You & Me










【隨著心情、感覺會更新→UK171021】
arrow
arrow

    【奎爾薩斯和霾】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()