close

Incomplete



Empty spaces fill me up with holes

Distant faces with no place left to go

Without you within me I can't find no rest

Where I'm going is anybody's guess



Chorus:

I try to go on like I never knew you

I'm awake but my world is half asleep

I pray for this heart to be unbroken

But without you all I'm going to be is

Incomplete



Voices tell me I should carry on

But I am swimming in an ocean all alone

Baby, my baby it's written on your face

You still wonder if we made a big mistake



Chorus:



I don't mean to drag it on,

But I can't seem to let you go

I don't wanna make you face this world alone

I wanna let you go



Chorus





01、殘缺的愛



茫茫一片 我被空洞淹沒

陌生的臉 我找不到出口

沒有妳 我的心無法安定

沒有人告訴我 該往哪裡去



副歌:

我逼自已假裝從沒認識過妳

雙眼張開著 但我的世界半夢半醒

多麼希望這顆心還完好如初

但沒有妳 我的生命再也不完整

殘缺的愛



腦海裡有聲音叫我振作

但我正獨自泅泳在大海中

寶貝 我的寶貝 妳的表情已說明一切

妳仍不確定我們是否做了錯誤的決定



副歌:



我不是要牽扯不清

但我無法讓妳離去

不想讓妳獨自面對這個世界

我只想讓妳自由



副歌
















-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    【奎爾薩斯和霾】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()