close

感人肺腑的一首好歌~聽了會深深被歌詞意境感動







Fix You

修補你的心



When you try your best but you don't succeed

當你盡力了卻無法成功

When you get what you want but not what you need

當你得到了想要的卻不是你需要的

When you feel so tired but you can't sleep

當你感到疲憊卻無法入睡

Stuck in reverse

你身陷困境裡



When the tears come streaming down your face

淚水決堤般湧出

When you lose something you can't replace

當你失去了無法挽回的東西

When you love someone but it goes to waste

或是戀情付諸流水

could it be worse?

情況糟到不行



Lights will guide you home

這裡的明燈會指引你回家

and ignite your bones

為你打氣加油

And I will try to fix you

我會修補你的心



High up above or down below

不是太高就是太低

when you too in love to let it go

你已深深陷入愛河無法自拔

If you never try you'll never know

但不試你永遠不知道

Just what your worth

你真正的價值



Lights will guide you home

這裡的明燈會指引你回家

and ignite your bones

為你打氣加油

And I will try to fix you

我會修補你的心



Tears streaming down your face

淚水決堤般湧出

When you lose something you cannot replace

當你失去了無法挽回的東西

Tears streaming down your face and I

淚水決堤般湧出,而我..



Tears streaming down your face

淚水決堤般湧出

I promise you I will learn from my mistakes

我答應你我會從錯誤中學習

Tears stream down your face and I

淚水決堤般湧出,而我..



Lights will guide you home

這裡的明燈會指引你回家

And ignite your bones

為你打氣加油

And I will try to fix you

我會修補你的心




















-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    【奎爾薩斯和霾】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()