10.Safest Place to Hide



Seems like yesterday when I said "I do"

And after all this time my heart still burns for you

If you don't know by now that you're my only one

Take a look inside me

And watch my heartstrings come undone

I know I promised you forever

Is there no stronger word I can use

To reassure you when the storm is raging outside

You're my safest place to hide



Chorus:

Can you see me, here I am

I need you like I needed you then

When I feel like giving up

I promise inside your heart I still find

You're my safest place to hide



You see colors no one else can see

In every breath you hear a symphony

You understand me like nobody can

I feel like my soul unfolding like a flower blooming

And when this whole world gets too crazy

And there's nowhere left to run

I know you give me sanctuary

And you're the only truth I know.

You're the road back home



Chorus:

I know I promised you forever

There's no stronger word I can use

To reassure you that

When the storm is raging outside

You're my safest place to hide



Chorus:

You're my safest place







10、最安全的庇護所



彷彿昨天才剛說出"我願意"

經過這段時間我的愛仍為妳燃燒

若妳到現在還不了解妳是我的咋一

請看看我的心,

我的心結已為妳鬆綁

我知道我泆諾過要給妳永遠

是否已沒有更強烈的字眼可以表達我的心

我要再度向妳重申當狂風暴雨襲擊時

妳是我最安全的庇護所



副歌:

看到我了嗎,我在這裡

我現在就跟以前一樣地需要妳

當我想要放棄時

我探入妳的心

妳仍是我最安全的庇護所



妳以看到別人看不到的色彩

妳能在每個呼吸中聽到美妙的旋律

妳比任何人都了解我

我的心門為妳敞開,就像怒放中的花朵

當世界變得莫名其妙

似乎無處可逃

我知道妳會給我庇廕

妳是唯一的真實,

妳是指引我回家的路



副歌:



我知道我承諾過要給妳永遠

已沒有更強烈的字眼

已經再度向妳重申當狂風暴風龍襲擊時

妳是我最安全的庇護所



副歌

看到我了嗎,我在這裡

我站在這裡,從以前到現在都是

當我想要放棄時

我探入妳的心

妳仍是我最安全的庇護所

妳是我最安全的庇護所
















-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    【奎爾薩斯和霾】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()