09.My Beautiful Woman



How can I begin to

Tell you what you do to

Me every time I hear you

More willing to wanna see ya

I know that there's no use in

Tryin to explain the confusion

But still I'm not complaining bout my situation

Let's not talk about a possible ending



The very first time that I

Was lookin to be your fella

I found my inspiration

Hiding in your expression

So I put myself on forward for your consideration



Chorus

Let's not talk about a possible ending

Let's not think about it every day

I know I'm so in love with you

I'm finding it harder and harder to breath

Every time we're here

My beautiful woman



And so we put the top down

To take you drivin downtown

I guess we'll know just what to

Do when you're lookin to fool around

It's too late to stop me

I know we're gonna get down



Chorus



B is for beautiful as the sunshine

E tells me everything's feelin' all right

A goes to U and me swingin in time

T is two

I want you

You've got me actin like a Fool



Chorus





9、美麗的天使



要怎麼開始

告訴妳我已為妳動心

每每聽到妳聲音

就更想見到妳

我知道試著解釋我的困惑

但是無濟無事

但我不是在抱怨我的處境

先別假設可能的結局



第一次

我想成為妳的好友

我的謬思

就藏在妳的言語間

所以我想進一步請妳考慮我們的關係



副歌:



先別假設可能的結局

先別每天都掛念著結果如何

我只知道我為妳深陷愛河

每當我們在一起

我就臉紅心跳踹不過氣

我美麗的天使



所以我撇下一切

開車載妳進城

我們我們一開始玩樂

就自然會想出下一步計劃

要阻止我已經太遲

我知道我們會玩到筋疲力盡



副歌:



美 跟燦爛陽光一樣美

麗 一切感覺如此綺麗

妳和我一起在美好的時光裡搖擺

天天都是兩人世界

我想和妳在一起

妳使我像個傻子般為妳癡迷...



副歌




















-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    【奎爾薩斯和霾】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()