02.Just Want You to Know



You gave me a smile that I could never forget

And nothing I could do

could protect me from you that night

Wrapped around your finger, always on my mind

The days would blend 'cause we stayed up all night

Yeah, you and I were everything, everything to me



Chorus:

I just want you to know

That I've been fighting to let you go

Some days I make it through

And then there's nights that never end

I wish that I could believe

That there's a day you'll come back to me

But still I have to say

I would do it all again

Just want you to know...





All the doors are closing

I'm tryin' to move ahead

And deep inside I wish it's me instead

My dreams are empty from the day, the day you slipped away



Chorus





That since I lost you,

I lost myself

No I can't fake it,

There's no one else



Chorus





2、只想告訴妳



看著我們初識時的照片

妳的微笑深深烙印在我腦海

那一夜妳讓我的心防全部瓦解

我為妳神魂顛倒,妳倩影縈繞不去

每天都沒有盡頭因為我們徹夜不眠

我們的兩人世界是我生命的全部



副歌:

只想告訴妳

讓妳走是多麼痛苦的決定

有些日子我熬了過去

但緊接著的夜晚卻似無窮無盡

但願我能相信

有天妳會回到我身邊

我還是必須說

我願意再來一遍

只想告訴妳...



所有門罪都已緊閉

我試著往前方邁進

在心底深處

我希望走的是我不是妳

我的夢已化為烏有

自從妳離去



副歌:



失去了妳

我就失去了自由

我無法掩飾

沒有人能替代妳



副歌(x2)














-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    【奎爾薩斯和霾】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()